czwartek, 13 lipca 2017

Portugalia - spacer brzegiem oceanu do Albufeiry

W ten deszczowy i wietrzny dzień zabieram Was na spacer brzegiem oceanu aż do Starego Miasta w Albufeirze.Tak jak pisałam w poprzednim poście nasz hotel położony był na malowniczym klifie .Z lewej strony były malownicze skałki , a po prawej rozciąga się widok na cudowna plaże i Albufeire.
Widok na Albufeire


Do Starówki można było dojść na dwa sposoby albo zwyczajna ulica wzdłuż domów i hoteli lub brzegiem oceanu. My zawsze wybieraliśmy te druga opcje.
Widok z wysokości hotelu

Uwielbiam patrzeć na fale i słuchać ich szumu. Jest to bardzo relaksujące. Były  to godziny popołudniowe ale na plaży spacerowało i opalało się jeszcze trochę ludzi. . Sami zobaczcie zdjecia. Kolory są naturalne nie podkręcałam niebieskiego!

Woda wyrzucała tysiące muszelek


Kawałek naszego hotelu






Ten hotel wybudowano na plaży













Albufeira


Albufeira


Albufeire pokaże Wam w następnym poście :)

3 komentarze:

  1. Byłam rok temu i powiem tylko jedno CUDOWNIE!
    Zachwyciła mnie Portugalia i jej wybrzeże Algarve!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Algavre ma chyba najpiękniejsze krajobrazy jakie widziałam. Duze wrażenie zrobiła tez na mnie Lizbona. Mam nadzieje ,ze kiedyś tam wrócę .Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń