wtorek, 3 października 2017

Trzy przedwojenne zdjęcia ślubne

Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam oglądać stare zdjęcia. Mam ich całkiem sporo ,a moja kolekcja ciągle się powiększa.Szczególnie cenie sobie te przedwojenne. To był inny świat. Niby podobny ale jednak odmienny.
 Dzisiaj pokaże Wam zdjęcia ślubne. Każde pochodzi z innego dziesięciolecia. Moda ślubna się zmienia ale podstawy zostają . Obowiązkowy jest biały kolor sukienki ,a u pana młodego szykowny garnitur.W ręku każdej panny młodej znajduje się kwiatowa wiązanka. Miłego oglądania !

 Zdjęcie nr 1. Lata to najprawdopodobniej drugie dziesięciolecie XX wieku.Osoby na zdjęciu są mi nieznane.Długa suknia białe pantofelki i włosy opasane białą wstążką. U pana młodego w butonierce wetknięty jest kwiat zapewne pasujący do bukietu.

Zdjęcie nr 2   Koniec lat dwudziestych. Na zdjęciu siostra mojej babci ze strony mamy Teofila i jej mąż Władysław.
Sukienka biała ,zgodnie z ówczesna modą za kolanko.W reku trzyma bukiet róż.  Do tego takiej samej co sukienka długości welon Na nogach (oj!) czarne pantofelki!.Pan młody ma dla odmiany w butonierce chusteczkę.Piękne!



Zdjęcie nr 3 . Lata trzydzieste XX wieku. Na zdjęciu moja babcia i dziadek rodzice mojego taty. Weronika i Franciszek Józef. Ona olśniewająco piękna w długiej sukni z welonem ciągnącym się po ziemi  Bukiet to chyba piwonie.  Te małżeństwo nie przetrwało niestety próby czasu i po kilku latach się rozeszło. Zostało piękne zdjęcie.


3 komentarze: