poniedziałek, 20 marca 2017

Urodzinowo , różowo i muzycznie czyli trochę o mnie , trochę o Sia (moja ulubiona muzyka)

Napisałam całkiem niezły post o kolejnym podlaskim zabytku w ruinie. Wkleiłam cale mnóstwo zdjęć , powiększyłam je ,podpisałam. Nie w pełni zadowolona postanowiłam tytułem podsumowania dopisać jeszcze kilka zdań   . Nie wiem jak to się mogło stać ale klikając niechcący skasowałam cały pracochłonny post. Zamurowało mnie na chwile. Wstrzymałam oddech bez ruchu patrząc się w białe , puste miejsce po tekście. Niestety takie niemile rzeczy się zdarzają. Mowi się trudno. Zapewne niedługo ponownie zabiorę się do pisania tego nieszczęsnego posta.
    Z tego tez opisanego wyżej powodu dziś nie będzie postu historycznego ani nawet krajobrazowo przyrodniczego. Za to będzie urodzinowo ,różowo i muzycznie .Miałam ja bowiem w tym tygodniu urodziny. Specjalnie ich nie celebruje ale bardzo ,bardzo lubię urodzinowe prezenty.
  Dzień przed tym wielkim świętem udałam się do swojego rodzinnego miasta Białystok w celu zakupienia czegoś co uwielbiam , a mianowicie tortu. Wybór był spory ale mi w oczy wpadł jeden, jedyny jak twierdziła karteczka pod nim tort truskawkowy w pięknym kolorze...różowym.

Ze smakiem truskawkowym łączyły go chyba tylko te dwie lub trzy pokrojone truskawki na wierzchu ale i tak był pyszny.
  Lubie kolor różowy i nie widzę w nim nic obciachowego oczywiście jeśli nie jest nadużywany .W domu mam tylko kilka akcentów w tym kolorze.  Sa to pastelowa osłonka na doniczkę , indyjska chusta w kwiaty służąca jako serwetka na zabytkowy stoliczek i sari będące lambrekinem w sypialni.

Co ciekawe tego dnia ten kolor chyba mnie prześladował ponieważ w prezencie od męża dostałam przecudne szpilki swojej ulubionej marki Venezia w różowo-fioletowym kolorze . Jednak najpiękniejsza rzeczą jaka dostałam jest przecudny dzbanek z czasów carskiej Rosji z fabryki Kuzniecowa. Uwielbiam stara porcelanę i zbieram ja namiętnie od lat. W swoim domu toleruje tez tylko stare meble z dusza i historia. Nie lubie mebli stylizowanych ,a nowoczesne w ogóle nie wchodzą w rachubę. Wyjątkiem jedynie jest kuchnia .Jest niewielka i wszelkie próby wstawienia starego kredensu z okresu międzywojennego nie udaly się. Kuchnia by była po prostu  ciemna i niefunkcjonalna. Malowanie zaś na biało zabytkowego mebla uważam wręcz za profanacje wiec kredens dalej czeka na swoje miejsce w domu. W kuchni mam wiec nowoczesne jasne meble i to był dobry wybór.

Wieczorem zaś pełna wrażeń mijającego dnia odpaliłam laptop i słuchałam swojej ulubionej muzyki.  W tej chwili moim zdaniem najlepsza wokalistka na świecie jest SIA. Mogę słuchać jej godzinami. Świetny głos ,niezwykły talent sprawiają ,ze mam dreszcze słuchając jej utworów. Szczególnie uwielbiam  jej wykonania na żywo. Co ciekawe w czasie koncertów artystka usuwa się na drugi plan wizualny. Występuję w peruce zasłaniającej jej twarz i stoi z tylu. Podobno pełna jest fobii i ma skłonność do popadania w apatie. Dla mnie liczy sie tylko jej niesamowity talent chociaż oglądałam jej zdjęcia i jest ładna i zgrabna zupełnie nie ma się czego wstydzić.   Chce chyba być w jakiś sposób oddzielona od publiczności. W czasie kiedy artystka usuwa sie w cień na scenie rządzą tancerze. Jakież wspaniale jest to widowisko. Performance na najwyższym poziomie. nie sposob jest tu ominąć postać młodziutkiej tancerki występującej rowniez w teledyskach Sii    Maddie Ziegler. Ich wspólny teledysk do utworu Elastic Heart wywołał skandal ponieważ Maddie występuje w niby klatce z dorosłym aktorem.



Dzisiaj Maaddie juz tak nie wyglada. W tym roku kończy 15 lat i  stanowczo wizualnie nie jest już dzieckiem. Zapewne z braku czasu nie chodzi do stacjonarnej szkoły ,a za jej edukacje odpowiada mama Jej talent jest wielki i mam nadzieje ,ze odniesie w życiu jeszcze wiele sukcesów.Do tego dziewczyna ma polskie korzenie!

Uwielbiam ten otwór i jeszcze dziecięcą ale jakże utalentowana Maddie w teledysku w formie niezwykłego psychodelicznego  performersu.



A teraz ten sam utwór na żywo ze świetnego koncertu w Krakowie. Tancerka to  hipnotyzującą Stephanie Mincone.


Ato juz MADDIE

 Świetny utwór ,świetny teledysk i doskonale wykonanie na żywo .




A tutaj parodia i do tego dziecięca Maddie Ziegler. Uśmiałam się do łez.





4 komentarze:

  1. Wszystkiego Najlepszego z okazji Urodzin. Lubię Sie, też jej mogę słuchać, podobnie, jak Adelle, jak Pink. Różowy, różowemu nierówny, bo róż pudrowy jest ble, ale brudny róż (coś, jak twoje tło na blogu, to jaśniejsze), jest ok. Straciłam kiedyś pół bloga, więc znam to uczucie. Wiem, ile się ślęczy nas postem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia ! Adelle i Pink też lubię chociaż Sia jest w tej chwili stanowczo na pierwszym miejscu. Ogólnie ja lubię kolory na ubraniach, ścianach ,obrusach ale z różowym to tak trzeba raczej ostrożnie. A posta a raczej pracy nad nim mi szkoda. Pozdrowionka

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego, wielu udanych postów!Prawdziwe kobiety lubią kolor różowy, a w wieku dojrzałym dodaje twarzy kolorytu!

    OdpowiedzUsuń